Saturday, January 24, 2009

lupakanlah, teruskanlah perjalananmu.

Dalam perjalanan menempuhi hidup ini kau menemui banyak perhentian. Aku, salah satu perhentian atau persinggahan itu. Mungkin untuk seketika kau begitu mengharapkan perhentian ini adalah yang terakhir dalam hidup. Namun aku pasti kau akan berlalu pergi meneruskan perjalanan dan samada drastik atau perlahan, kau akan melupakan perhentian ini. Mungkin aku akan menjadi kenangan, mungkin aku akan lupus langsung dari ingatan. Semoga kau menemui apa yang kau cari. Aku hanya mendoakan kau menemui satu perhentian yg akan menjadi tmpt berlabuhmu. Lupakanlah, teruskan perjalananmu.

1 comment:

Unknown said...

hmmm...living a life is endless journey till it comes to wits...selagi bernafas perjalanan harus di terus kn...terpulang pada diri seseorang bagaimana untuk menerus kan perjalanan hidup yg penuh ranjau...cukup kah semangat yang ada untuk menempuhi kepayahan yang terbentang luas di depan mata...cukup kah kasih sayang yang ada untuk di kongsi bersama insan yang tercinta...harus kah ada kezaliman sebagai bukti pengorbanan..hmmm...apa pun yang berlaku hidup perlu di terus kan...cayouuuu